mandag 14. september 2009

Chicago, 14.9.09

Vel fremme i Chicago kl. 1600,. lokal tid. Vi har hatt en heidundrende tur paa 4200 kilometer, uten et eneste uhell det er verd aa snakke om. Vaeret har vaert fantastisk, regn har vi opplevd tilsammen ca en time.
Vi har opplevd saa mye at det er vanskelig aa beskrive. Vi har passert 3 tidssoner og 8 stater, tatt ca 1000 bilder og skal utveksle bilder med de andre i gruppa etter at vi kommer hjem. Vi lander paa Gmoen fredag, midt paa dagen en gang. Sjekk internett, det er vel ikke mange fly som kommer fra Chicago via Amsterdam. Alle lengter hjem naa, selv om noen godt kunne tenke seg aa kjoere lenger. Men alt har en ende, som grisen sa i slutten av november..........
Forskjellen er at vi kommer hjem og skal prove aa formidle alt vi hr opplevd.
Naa har vi kost oss med god mat og godt drikke og alle er i perlehumoer.

Vi snakkes !!!!!

4 kommentarer:

  1. Bjorunn du Bjorunn, nå er jeg imponert:-) Herlig perlig at alt har gått bra, men skal høre når dere kommer hjem hvilken småhendelser dere har vært gjennom!!
    Hilse Kjersti og si at konvolutten er levert, men fikk ikke møtt han da han var på arbe da jeg var innom - sånn går nå dagan!

    Tre døgn igjen nå, nyt hver en time dere har igjen av ferien - og vi gleder oss til å se dere igjen! Kan du fortelle pappa og Kjersti at de skal hit på søndag og eta biff? Håper jeg har nevnt det før de dro, men veit aldri med meg!!:-)

    Foreldra dine har vært glad for tilbakemeldingene de har fått om smågutta sine!!:-)

    Klem klem fra meg, og mine!!

    SvarSlett
  2. Det blir middag for dere og altså! Dere får bestemme dag selv, når dere har innlosjert dere bra, og har fått pusta godt ut!

    SvarSlett
  3. Da er det bare å legge bena på nakken og slappe av! Det er vel nok av ting å titte på i Chicago også.

    SvarSlett
  4. Når letter dere fra Chicago??? Er visst mange som flyr fra Chicago via Amsterdam.

    SvarSlett